KOSZULKA "RYDA WARRIOR"
PRZEDSPRZEDAŻ - PLANOWANA WYSYŁKA - 15.10.2025
Dostawa w ciągu 3 dni roboczych - Nie dotyczy produktów oznaczonych jako przedsprzedaż
Pokaż kompletne dane

Pytania
DOSTAWA
Wysyłkę realizujemy korzystając z usług firmy InPost.
Przesyłkę nadajemy w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia - zaksięgowania wpłaty.
Nie dotyczy produktów oznaczonych jako przedsprzedaż
Dostawa trwa zwykle 1-2 dni robocze od nadania przez nas paczki.
Koszt dostawy Kurier to 18-20 złotych
Koszt dostawy Paczkomat to 16-18 złotych
ZWRÓT
Polityka zwrotu kosztów
Napisz do nas na mailu o zwrót :
TADAMAGDALENA658@GMAIL.COM
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży Produktu zawieranej w ramach Sklepu w terminie 14 dni, bez konieczności podania przyczyny oraz bez obowiązku ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa.
- Termin 14 – dniowy do odstąpienia od umowy rozpoczyna swój bieg od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli Umowa Sprzedaży obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części.
- Do zachowania terminu, o którym mowa powyżej, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży przed jego upływem na adres Sklepu.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić zakupiony Produkt niezwłocznie, nie później w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, na adres Sklepu.
- Konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z Produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Sklep ma obowiązek niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić na rzecz Konsumenta wszystkie dokonane przez niego płatności. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakim posłużył się Konsument podczas zakupu Produktu, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności na rzecz Konsumenta do chwili otrzymania zwrotu Produktu lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania na prawidłowy adres Sklepu.
- Sklep jest zobowiązany niezwłocznie potwierdzić Konsumentowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Potwierdzenie następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.§5 REKLAMACJE
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z Umową, tzn. wolny od wad, chyba że zostaną one bezpośrednio i wyraźnie wskazane Klientowi w opisie Produktu.
- Klient może złożyć reklamacje w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: TADAMAGDALENA658@GMAIL.COM
- W reklamacji Klient zobowiązany jest podać przyczyny jej złożenia, dane dotyczące Umowy, dane identyfikujące Klienta, adres do doręczeń, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz opis działań, o których podjęcie przez Sprzedawcę Klient wnioskuje, w tym żądania sposobu doprowadzenia Produktu do stanu zgodności z Umową Sprzedaży (wymiany lub naprawy Produktu), żądania obniżenia ceny lub oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, o ile brak zgodności Produktu z Umową jest istotny.
- W opisie reklamacji zaleca się ponadto podanie przez Klienta:a. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności Produktu z Umową (wady);
b. dokumentacji fotograficznej potwierdzającej potwierdzającą powstanie wady.
– w celu ułatwienia i przyspieszenia procesu reklamacyjnego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany, udostępnić Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbierze od Klienta Produkt na swój koszt.§6 KONTAKT Z KLIENTEM
5
Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą, w jeden ze sposobów wskazanych poniżej:
TADAMAGDALENA658@GMAIL.COM